Ibland är det inte så lätt

 
Igår skulle jag skriva i bloggen. Jag började skriva men raderade. Om och om igen... Ibland måste man tänka sig för innan man skriver. Vad jag än skrev igår kändes det som att det var för "mycket" för att publicera. Även jag tänker på ur jag uppfattas. Sen kan man få många sms och telefonsamtal om man skriver något värdeladdat ;) Det har hänt och kommer säkerligen hända igen.
 
Ibland gör jag inlägg rikitade till vissa personer och är man duktig att läsa mellan raderna så vet man vem jag syftar på. Personen själv lär i alla fall alltid förstå. Ibland är mina inlägg mer allmänt menade och kan passa in på fler... Men hur som helst får man ju fråga om man är osäker.
 
Jag gilar att skriva i gåtor just för att kunna ventilera saker som jag inte kan skriva rätt ut. Eller kan, kan jag men jag vill inte.
 
Nu har det varit jävligt dåligt med bilder så nu ska jag börja ta mer kort igen ;) Bjuder på 2 gamla bilder på min fina hund! Jo han är min med ;)
 
 
 
Här har vi världens snällaste och goaste hund!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din hund? Tro jag inge på

Svar: Klart det är!? ;-) han bor inte här bara ;-)
Micsan

2012-10-17 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0