Klandrar du andra för att de inte orkar och stå och titta på?

Klandrar du andra för att de inte orkar och stå och titta på?
Om det är så att folk lägger sig i. Om det är så att folk säger vad de tycker och tänker borde inte det kanske betyda att personerna faktiskt inte klarar av att bara stå och titta på? Kan man inte förstå det? Reflekterar man ens över det eller tror man bara att folk vill en illa. Visst finns det folk som bara vill vara jävliga. Men de du tycker om? Borde det inte vara för att de bryr sig? Jag gör det för att jag bryr mig. Om jag gör det. Ibland vet jag att jag tyvärr måste stå och bara titta på. Det gör förbannat ont. Men gör jag något kommer jag tyvärr mista mer än jag är villig till. Ibland får man stå och titta på, känna hur frustrationen växer och veta att man inte kan göra något alls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0