Krävande?

Blogga på ett och två. Vad har jag och dela med mig av för intressant. Har varit kaos i mitt lilla huvud men jag har nog rett ut det. Det får vi hoppas att det är i alla fall. Pallar inte mer ;) Tänk om, tänk rätt. Jag funderar för mycket kan vi säga. Ibland önskar jag att jag kunde stänga av mina tankar. Trycka på paus så man fick andas lite. Sen önskar jag att jag kunde dela med mig av sakerna men nej. Vi funderar själv. Haha... Det kunde ju vara bra med någon annan infallsvinkel men nej.... jag vet bäst ;) Nej då men många har svårt för att vara så ärliga som jag önskar att de kunde vara. Då är det inte lätt. Jag är en krävande person ;)
 
Krävande? Får man vara det? Är jag det? Nej jag är inte så krävande som det lät, men jag är krävande vad gäller vissa saker. Typ ärlighet sen är jag otroligt krävande när det gäller mig själv. Sen finns det väl inget som säger om man får vara krävande eller inte. Men det är inget jag rekommenderar. Krävande människor är ofta väldigt jobbiga. Usch...Däremot är jag lite utav ett kontrollfreak, Jag vill veta vad som händer och ha full kontroll. Fast jag tycker om att vara spontan. Haha det lät inte alls motsägelsefullt va? Slutsatsen är att jag är helt fantastisk och underbar ;)
 
En dagens bild. Just efter ett bad. Ska borsta håret ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: p mannen

Sötnos!

Svar: ;-)
Micsan

2012-10-08 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0