MIN OCH BARA MIN!

Lika sexig som igår. Eller nej det är fan värre.Har ju bara varit hemma hela dagen. Inget smink och klädseln är inget jag skulle gå ut i om vi säger så. Känner mig verkligen som en överkörd gnu typ. Jag är seg som få och funderar på massor av saker. På mig själv,på vänner och på andra nära och även folk jag inte direkt känner.
 
Kommer jag fram till något vettigt då? Jo då en del och en del inte. Det som gäller mig själv är svårast. Känslor är något svårt. Något jag skulle vilja stoppa ner i en burk och stänga locket på. Bara för en stund. Tänka logiskt vore skönt. ;) Tänk att slippa känna kaos. Mitt största problem är att jag vill ha kontroll. Kontroll över känslor är inte det lättaste ska jag säga.
 
Ja jag vet vad jag utsätter mig för när jag skriver så. Men det är min blogg. Mina åsikter och mina känslor. Ni får tro vad ni vill. Men glöm inte att jag är en känslomänniska på både gott och ont. Sen finns det så många områden det finns olika känslor på så det är inte alltid det första ni tänker på. 
 
Det finns många situationer och relationer som jag kan tala om. Men nej jag är inte dum. Jag vet vad ni tror och ni har fel. Jag är en av de mest privata personer som finns. Visst jag bloggar och pratar jämt. Jag har vänner som inte har en aning om vissa saker om mig. För jag känner att det bara angår mig. Sen är jag förbannat stolt av mig också. Jag visar mig inte sårbar. Jag vill det ibland men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0