Minnen

Musiken. Idag behövs den. Finns inget bättre oavsett humör. Det är helt enkelt underbart. Musik kan beröra så många känslor. Musik kan göra en glad, ledsen ja allt helt enkelt. Jag lyssnar på allt typ. Inte dansband och lite annat men annars funkar det mesta. Låtar som man associerar med visa saker. Shit alltså. När vi två blir en. Den kommer för alltid vara min och min underbara snyggings låt ;) Nationalteatern, Ebba grön, Dlk och massa mer lyssnade vi mycket på jag och många underbara. När man hör en låt känns det som det var igår man satt där och var 15 och drack alldeles för mycket ;) Fy fan vilka underbara minnen. Eller Karlskoga tiden. Haha fy fan vad kul man har haft. Då sprang man på gymnasiedisco efter ha hällt i sig brännvinspecial... Det är nog min extrema åldersnoja som gör sig påmind. Jag fyller snart år. Fy fan kan vi inte hoppa det? Fast man blir inte äldre än vad man gör sig ;) Skumparty och andra grejer var ju inte så länge sedan  ;) Fjortisvarning? Japp men det skiter jag i bara vi har kul ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja tänk när man va "ung", mycke sjukt man har gjort å jag önskar att vi hade känt varann redan på den tiden!! Men jag är så lycklig å glad att jag träffat dig å att du är den mest underbara människa jag någonsin träffat, tänk att det finns såna som du?! jag älskar dig så!!!<3 Man är som sagt inte äldre än vad man gör sig å de kör vi på för skumparty är skit kul;-) vi må va fjortisar i såna lägen men vi är vuxna när det väl gäller å då är det helt okejatt bete sig barnsligt ibland:-) puss på dig<3

Svar: Ja du då hade det nog varit ännu bättre! Bättre sent än aldrig i alla fall! Du är bäst min underbara! Klart det hjärtat! Snart måste vi ha sådär kul bara vi kan ha ;) Puss
Micsan

2012-10-29 @ 19:36:31
URL: http://johannaengstrom.blogg.se/ac

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0