Nya tag

Dags för det. På så många plan. Trött på massor. Tur jag är så jävla fantastisk. För det är jag ju ;) Vet ju dom som tagit sig tid att känna mig ;) Nu börjar jag med mitt smiles missbruk. Äh ni får stå ut!
 
Ofta blir det negativa inlägg i min blogg men det är inte för att jag är negativ och jävlig utan för det positiva känner jag inte att jag behöver ventilera. Jag har världens bästa människor runt mig och de bästa barnen, De är alltid fantastiska och helt underbara och får alla dagar att vara underbara. Men det tycker jag är helt ointressant att blogga om. Visst ibland men det är ingen mammablogg det här ;) Inte för att det är fel på dem heller. Läser nog två såna bloggar. Sen finns det positiva inlägg med. Men det är mycket tankar och så fruktansvärt snygga bilder som kommer i fokus ;)
 
Michaela måste ta nya tag. Många saker som det ska bli ändring på. Många förberedelser med. Shit alltså. Det är inte bara ska jag säga. Idag har jag haft en jävla pissdag. Men inte låtit det gått ut över alla utan två som tyvärr fått se de. Tur de älskar mig ändå ;) Vem skulle inte göra det ;) 
 
Trött på mig själv. Tur att andra inte tröttnar. Jag håller en viss underhållningsnivå. Haha tur de. Ne vi sa något om bilder och jag sitter vid stora datorn. Bara gamla bilder här men då får det duga ;) Bara för det så fungerar de inte :P HAHA 
 
Bilder senare eller imorgon då 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

du är så underbar å helt fantastisk!!!<3

Svar: Som dig darling ;)
Micsan

2012-10-31 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0