Sjuk

Kroppen känns skakig och pirrig. Som om det inte räckte har jag en konstig nervös känsla. Säkert bara för att jag är sjuk. Hela systemet är ur funktion. Till och med det annars så smarta huvudet. Inge vidare det. Men jag får väl knarka kaffe i vanlig ordning. Det gör väl allt bättre?Eller det kanske skulle bli bättre om jag bytte ut det mot energidryck.
 
Med tanke på energidryck så finns det så många vidriga. Jag dricker två sorter när jag väl dricker det. Redbull och powerking. Sockerfri dessutom. De är godare. Monster kan jag inte förstå hur fan folk får i sig... BLÄÄÄÄ och samma sak med den där cellcius eller hur fan den stavas urk...
 
Nu börjar jag frysa också. Fantastiskt. Haha. Jag klarar inte va att vara sjuk är för rastlös. Bara komma på något vettigt att göra nu då ;) Kan ju inte blogga hela dagen. Glad att huvudvärken är borta då kan man störa grannarna med musik..
 
 
Hold me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0