Suckar djupt

Jag suckar djupt. Sjukt trött. Konstigt när jag sov till elva kan man tycka. Men jag är trött i huvudet. Tänker och analyserar allt. Om och om igen. Tänk om jag blev smartare..Men så smart jag är så känns det omöjligt ;) Det jobbigaste och svåraste är när man analyserar personer man tycker om men just där och då inte förstår sig på. Det är omöjligt. Man kan försöka analysera men det leder ingenstans. Man kan ju nämligen inte vara objektiv ;) Lika bra det! Men ibland är det jävligt kul att analysera!
 
Jag älskar ju faktiskt det ;) Psykologin älskade jag. Kritiskt tänkande och att vrida och vända på allt. Till och med forskningen var sjukt kul! Socialpsykologi var nog det som var roligast. Normbrytningar och massa annat roligt. Fy fan vad jag har växt som människa. Idag skulle jag utan problem kunna ställa mig framför människor och prata och antalet skulle inte påverka nämnvärt. Innan jag började skulle jag inte ställa mig upp framför tre personer och prata. Jag har fått ett otroligt självförtroende och jag har träffat underbara människor!
 
Nu ska vi även passa på och lägga upp en DAGENS
 
Humör: Sliten men glad.
Hår: Fönat = Rakt.
Klädsel: Svart klänning, svarta leggins.
Dryck: Kaffe & Pepsi.
Mat: Nachos.
Låt: kent- vy från ett luftslott.
 
Och dagens bild!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0