Tappad?

Fantastisk. Alltid. Människorna runt om mig som gör mig så jävla fantastisk. NU ska jag bara bli snyggare också...Måste fixa slingor och inte vara så jävla fluffig så löser de sig det med.Jag är ju en väldigt ytlig människa som alla vet ;) Eller hur var de nu? lagomt kanske?
 
Lagom. Det ordet alltså...Jag är nog inte lagom någonstans. Haha! Roligare så. Men det behöver inte vara negativt att inte vara lagom eller för den att vara lagom. Jag gör allt helhjärtat som sagt. Jag kan vara överdriven med men givetvis på mitt underbara sätt. Fått höra mycket om hur jag är ;) En del tycker det är bra att jag är som jag är men en del uppskattar det mindre. Så ska det ju vara. Bara jag är nöjd ;)
 
Dagens fundering. Hur tappad kan man vara? Ja nu har det fått nya nivåer. Här snackar vi inte tappad utan slängd in i en jävla betongvägg ;)
 
Nu ska jag fortsätta att data lite och lyssna på timbuktu. Det är härligt det!
 
Alla vill till himmelen men ingen vill dö.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0