Väder och möte

Vädret är inte direkt vackert, men det är väl så här till snön kommer... Ja bara att gilla läget. Det regnar ju inte just nu i alla fall och jag hoppas vi hinner undan regnet när vi ska till dagis. Med tanke på dagis så var det föräldramöte igår. halv sex till sju och trots den tiden var det inte klart. Kvart över gick jag ut till syster och M som väntade i bilen. Tack för det! Ja det sas väldigt mycket intressant och jag är verkligen nöjld med det dagis jag har =) Det jag kände var lite tråkigt var ju att det är en del av de som var med och startade upp som inte längre är kvar, men det har ju kommit andra bra förskolelärare så det är ingen fara.
 
Ja här hade jag kommit hem från föråldramötet, Undra hur många som undrade om jag någonsin har sett en hårborste ;)
 
Nej nu ska det borstas tänder på mini. Puss hej
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0