Varning för ett negativt inlägg

Förmiddagen har varit bra. Frusen och jävlig bara. Men nu mår jag piss. Huvudvärken är ett faktum och jag känner mig sjuk. Tjoho! Känner att jag har ett riktigt dåligt humör. Jo just de idioten har tappat mobilen i backen igen. DUKTIGT... Ja den funkar men det hela framsidan är sprucken typ. Åhh älskar mig själv. Ingen lust att köpa en ny för att jag är klantig...
 
När jag är så här blir jag så satans negativ, låter väl sunt? Nej men allt är piss då och jag orkar inte se positivt på saker. Jag är nog positiv annars, så det räcker och blir över. Vill inte vara frusen och känna mig sjuk. Jag vill gräva ner mig någonstans. Bara det är varmt så spelar det minde roll var det är.
 
Sen angående en annan sak en del vet vad det handlar om andra inte. Men seriöst. Det kan väl fan inte bli värre nu? Blir det det så vet jag inte om man ska skratta eller gråta. Snart kanske grisar kan flyga?
 
jag saknar dig mindre och mindre

Kommentarer
Postat av: yohanna

vi har sagt det så många gånger å varje gång har det blivit värre så jag vågar inte säga så mer!!! men man kan ju alltid hoppas!! tack för du alltid finns hjärtat mitt<3
utan dig vore jag ingenting!!!
love u<3

Svar: Ja vi håller tummarna hjärtat! Älskar dig mer än vad ord kan beskriva! <3
Micsan

2012-10-11 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0