Växa upp?

Idag var jag med om något som jag inte varit med om på MÅNGA år. Jag går förbi ett café med syrrorna och Sam och Benjamin. Jag märker hur ett bord med ca sex personer stirrar som de aldrig sett folk förut. Hör någon göra något fjantigt ljud och jag vänder mig om och tittar på dom och det blir tyst. Om barnen inte hade varit med hade jag gått fram och frågat om de ville något.... Men när jag förklarar så kan man tro att det var småbarn som håller på såhär. Men nej då hade jag inte ens reflekterat över beteendet. Det här var seriöst äldre personer och nu kollade jag inte så noga men ca 30-40 åringar... Ja det var något nytt... ;)
 
Sånt här kan göra mig riktigt irriterad. Visst alla får ha en åsikt och prata hur mycket skit dom vill MEN man beter sig inte så bland folk när man är vuxen. Jag om någon kan vara allt annat än vuxen. Göra sjuka men roliga saker framför vem som helst. Men jag skulle aldrig håna eller utsätta någon annan för något jävla fjortisbeteende. Ja de fick en reaktion eftersom jag störde mig på dom.Så jag hoppas de är nöjda med sin dag ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0