Visste du det om mig??

* Jag kan inte vissla.
* Jag kan inte titta i kors.
* När jag blir riktigt arg börjar jag gråta.
* Jag är kass på att laga mat.
* Jag är bra på att baka.
* Jag är verkligen inte förtjust i kött.
* Jag har en fruktansvärd åldersnoja.
* Jag älskar att vara ute och gå mitt i natten. Helst själv.
* Jag är ohälsosamt självkritisk.
* Jag älskar att bada. Kan bada tre gånger om dagen.
* Jag är en sjukt dålig förlorare.
* Jag är ofta ironisk.
* Jag är en riktigt bra vän.
* Jag går verkligen att lita på.
* Jag är jävligt rolig.
* Jag pratar väldigt mycket.
*  Mitt självförtroende är inom vissa områden sjukt bra och  inom andra sjukt dåligt.
* Jag spyr typ jämt när jag äter vanlijglass... Haha jävligt sjukt jag vet
* Jag har sjut svårt att göra val...typ om jag ska köpa cider så kommer jag hem med en i varje färg... ;)
* Utvecklar tidigare * kommer ihåg ett kalas då jag hade sjukt mycket fika för att jag inte visste vad alla gillade...
* Jag tycker det är jobbigt att köpa presenter för jag är rädd för att inte personen ska bli nöjd.
* Jag är ganska privat.
 
Ja det får räcka tror jag ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: p mannen

du glömde att du äter ostbågar med tandpetare!

Svar: Haha helt rätt! Antingen tandpetare eller stekpincett ;-)
Micsan

2012-10-15 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0