Blogga igen och lite bilder

Ja nu var det det ett tag sedan igen. Jag är värdelös på det här. Men vi forstätter och hoppas det blir bättre. Så hur är det här? Får nog säga sådär faktiskt. Lite småsjuk så det kunde varit bättre. Men jag är relativt nöjd ;)

Så har jag något annat att dela med mig av? Inget utav värde eller något som jag faktiskt kan skriva här.

Hänt något sen sist? Jo då min mini me har ju fyllt fem år. Underbara unge! Det var ta mig fan kalas en hel jävla vecka... Jag bakade en hel del kan jag säga... Fick dock jätte mycket hjälp och slapp göra tårtor. Tack!

Tänkte slänga upp lite blandade bilder... Kanske orkar på mig en beskrivning under bilderna...

Min snygga kille
 

Och snygga tjejen. Älskar färgen!
 

Spela är kul att både göra och kolla på.
 

Gunga lite.
 

Passa på när solen ger värme nu i september!
 
Näääärbild ;)
 
Nej nu orkar jag inte lägga upp mer bilder just nu. Det tar såååån tid...
 
Vi säger så ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0