Crash and burn

Idag vaknade jag och kände att dagen inte skulle gå min väg. Trött som ett as och ont så in i helvete. Yeah vilken underbar start! Men som sagt det är ju bara att köra på trots det. Världen och alla måsten finns ju kvar även om jag har en pissdag. Tänk vad skönt om man kunde trycka på paus!
 
Börjar jag tröttna rejält på en del människor och deras beteenden. Fast det kanske är otroligt kul att känna att man sårar andra människor? Ja jag vet inte. Jag är inte ett dugg konflikträdd och undviker det absolut inte men jag skulle aldrig heller bara säga saker för att vara jävlig. Varför ifrågasätter jag inte bara människorna nu då om jag inte är konflikträdd kanske någon undrar. Jo det är ju inte alltid mig direkt det handlar om utan om en nära vän eller någon i familjen. Då blir det lite fel som sagt. Jag kan ju inte tala för andra... Men bägaren kan rinna över... Sen om det handlar om mig så biter jag mig inte i tungan om vi säger så ;) Kan vara så att det är då folk uppfattar mig som dryg. Ingen som vågar säga saker rakt ut dock ;)
 
Sen ska jag kanske ta upp det jag skrev om på facebook. Jag tycker faktiskt att man kan försöka bete sig där. Visst det är upp till var och en vad man skriver men det finns sociala regler och normer att följa även där. Pinsamt enligt mig. Jag skäms seriöst när jag ser en del saker som är skrivna. Visst jag menar inte att man ska böja sig för vad andra tycker men det finns gränser på vad man kan skriva. Om man inte kan säga/göra så i en riktig situation (LIVE)  ska man nog inte gömma sig på nätet.
 
Lite bilder sa vi med va?
 
Någon som borde borsta håret?! Lite smink hade jag nog inte dött av heller ;)
 
Istället för att borsta håret så målade jag naglarna istället. Smart drag... ;)
 

Men är man inte smart kan man agera bord;)
 

Så här ser det ofta ut faktiskt, Tur man är användbar! Jag solar om någon undrar =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

jag älskar dig!!!!

Svar: Och jag dig!
Micsan

2012-09-19 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0