Frusen

Känner på mig att jag inte är ensam på den punkten idag. Ställde mig nästan i torkskåpet förut när jag tvättade. Jag avskyr verkligen att frysa. Tur man är så jävla het ;) För den som inte fattar så driver jag nu.... Kände att det var viktigt att förtydliga det. Folk alltså...
 
Idag har varit en mycket bättre dag och jag har självklart varit effektiv som få. Städat lite, lagat mat, diskat och tvättat. Hunnit med alldeles för många koppar kaffe och med fler olika söta människor. Har inte ont längre heller, förutom mitt mycket mystiska blåmärke.  Jag får blåmärken väldigt ofta men jag har aldrig någon aning om hur jag får dom. Måste vara för att jag är så klantig jämt och ofta går in i saker så att jag inte reflekterar över det ;) Låter väl sunt? Tur att jag är så jävla sund annars ;)
 
Vill lägga in lite menlösa bilder... sitter dock vid fel dator... Sen måste jag nog börja ta mer bilder ;) Ja så får det bli ;) bjuder på en tidigare bloggbild bara för att det inte ska se så satans tråkigt ut.
Puss puss ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0