Idag är ingen bra dag

Huvudvääääääääärk. Måste vara för jag är upptagen av alla otroligt viktiga tankar. Det är inte lätt att vara så jävla smart alltså... Tagit huvudvärkstabletter nu får vi hoppas att det hjälper...Får väl hälla i mig lite kaffe med. Humöret blir inte det bästa heller. Lättirriterad och det är jag inte annars. Jo en del har verkligen förmågan att irritera mig på två snabba, men de går verkligen in för det också. Det är väl bra att de får utdelning när de väl försöker. ;)
 
Angånde dessa fina symboler ;) så missbrukar jag dem grovt. Ofta och hela tiden...I blogginlägg, sms och i andra forum. Så att alla vet... Någon har smittat mig med detta hemska missbruk :P Personen borde ju få fixa det här kan man tycka ;)
 
Åh nä det blir fan inte bättre än så här idag, Puss och hej
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0