Smartast...Och bläng på du...

 
Herregud alltså... Lyckades få superlim över hela händerna och fick lite panik när jag kände hur fingrarna stelnade och knappt gick att böja...Min första tanke var diskmedel och vatten. Det fungerar ju inte...säger sig själv men tänkte inte logiskt. Hade inga bra ideer så det blev att googla " hur får man bort superlim från händerna" Jag fick bra svar och nu är det borta!  Så får ni superlim på händerna kan ni ju fråga mig hur man får bort det ;) Jag hade tänkt att städa innan jag lyckades med detta men det här tog sån tid att jag hoppade det och istället drack kaffe med mig söta syster Erica.
 
Sen är jag väldigt intressant att blänga ont på tydligen... Om du vill/tycker något är du varmt välkommen att komma fram och fråga mig. Jag är så trevlig så och ska försöka svara på det du undrar ;)
 
 
 
Fröken seriös ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0