Spela du, men vi ser igenom dig

Bara för att du är lite smidigare, ytterst lite. Så betyder det inte att du kommer undan. Du plockar bara billiga poäng. Hos folk som inte spelar någon roll. Hoppas det stärker ditt ego ;) Men man får väl tänka på att det är som en katastrof alla måste titta och ingen kan vända bort blicken. Du roar allt några få ska du se.
 
Åh mina ögonbryn det är en helt annan katastrof. Hjälp alltså... Väx snabbt! Men de är jäääävligt smala nu kan jag säga... haha. Jaja jag får väl bjuda på det. Jag bjuder i och för sig jävligt mycket på mig själv och tycker att livet blir lite roligare så! Vi slänger upp en bild så får vi se om det syns väl....
 
 
Haha ja i den här vinkeln ser man ju ett i alla fall...Men jag ser fan rätt nöjd ut ändå... ;) Halvfeg bild men jag ser inte klok ut....
 
Ja någon annan kan få ta över plockningen av mina bryn...Haha...
 
Det får avsluta kvällen. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0