Av barn och fulla människor får man höra sanningen...

Det är faktiskt sant. Min underbara kille är fem år och hur ärlig som helst. Häromdagen skulle vi gå ut på stan och jag hade rött läppstift. Såg att han såg fundersam ut och jag frågade om något var fel. Nej inget var fel men han visste inte om det var en så bra idé om jag hade mitt läppstift på mig för tänk om andra tyckte att jag såg ut som en clown och att de skulle skratta åt mig. Jag förklarade att det inte gjorde något om andra tyckte så eller om de skrattade.
Jag som clown ;)
 
Idag när jag hade klätt mig för dagen frågade han om jag skulle ha på mig de kläderna jag valt. Jag förklarade att jag hade tänkt det och han svarade att jag var fin men att jag såg ut som en bonde i mina kläder ;) Haha visserligen tycker jag det ser ut som en städskjorta men vad vet jag ;)
 
Här har vi bonde klädseln ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0