Fröken fantastisk har blivit fröken fjortis?

Tydligen om man ska tro vissa så har jag gått och blivit fjortis,  det var som fan ;) Inte illa det inte. Sen att det är anonym kommentar roar mig mest... Det är inte fjortis va? Att gömma sig bakom anonymitet då blir det sååååå stor genromslagskraft i det man skriver eller vad säger ni ;) 
 
Så nu ser ni mig inte va? ;) bara för att kommentarer är anonyma är det typ lika genomskinnligt som att jag inte skulle synas ;) 
 
Här får ni beviset på att det faktiskt är jag på bilden ;) 
 
Nu ska fröken fjortis ta och plocka lite. Puss 

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha!!!! Fy fan va jag älskar dig!!!! <3
Du är världens bästa!!!!
Så jävla underbar är du min lilla fjortis;-)

2013-04-29 @ 16:11:53
URL: http://johannaengstrom.blogg.%20se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0