Så sjukt snygg

 
Sovmorgon. Inga fel. Seg som få trots det. Skyller på vädret. Snart ska jag tvätta med. Lust jag har med dååååå.
 
Sjukt snygg är jag också. När det ärt sånt här jävla väder vill jag inte klä mig heller. Min snygga one piece har jag på mig. Så jävla sexig så det är jobbigt att se sig själv alltså. Sen gör vi det ännu hetare genom att sätta upp håret i en supersexig boll mitt på huvudet. Fy fan vad snyggt...
 
Jag vill ha två flaskor relax, två paket cigg och massa musik och mina fina. Gärna på en uteplats/balkong. Får jobba på kroppen så man kan gå ut i sommar ;) 4 kilo kvar till målet typ. Åh vill ha fina klänningar och värme! Just det hart redan lyckats bli lite brun i ansiktet ;) Najs de.
 
Nä inte sitta här och drömma om sommaren...Dags för att fröken fantastisk att tvätta
 
 
 
 
Sommar....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha dina inlägg får mig alltid å le!!!! Du är underbar!!
Måste vara skit jobbigt å vara så avundsjuk på oss som vissa är;-)
Men vi kan ju inte hjälpa att vi är så jävla heta å snygga oavsett
Vad vi sätter på oss;-) haha älskar dig snygg <3

Svar: Älskar dig mer ;)
Micsan

2013-04-20 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0