Var börjar vi

Ja fröken fantastisk vill börja med att tacka alla underbara människor för att ni finns och gör mina dagar underbara. Det är ingen idé att skriva upp alla. Ni vet vilka ni är. <3 Se så gullig jag kan vara.
 
Ja min roll som vän har blivit ifrågasatt och det finns de som inte tycker jag är en riktig vän, det är helt okej med mig men vad folk tror sig veta om hur jag är/ agerar osv har ni ju ingen aning om. Kul att ta saker förgivet... Lite skrattretande dock. Jag anser att en vän ska finnas, stötta och hjälpa sin vän i alla lägen. Sen säger jag precis vad jag tycker /tänker till mina vänner. Det är liksom det som är grejen med vänner . Man kan vara ärlig. Även om man inte ens tycker lika är det okej. Och vet ni vad de får säga vad de tycker och tänker till mig med ;) Ofta tycker man lika i och med att jag man skaffar vänner med liknande värderingar men om det inte skulle vara fallet är det också okej.  Eller ska man rensa folk så fort de har en egen åsikt ;) Fan vad ensamt det skulle bli.
 
Jag har till exempel berättat en sak för en vän som jag mådde så dåligt för att berätta för henne för jag visste hennes åsikt rent generellt om men jag berättade det och vet ni vad? Vi är fortfarande vänner. Ännu bättre vänner ;)
 
Jag har mer att berätta/blogga om men nu har mini playdate och de vill ut i solen vilket jag tycker låter helt perfekt! Tar med mig en bok ut tror jag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har man ingen riktig vän så är det också svårt å förstå va äkta vänskap är!!
Tack för du finns i mitt liv min älskade vän <3
Jag älskar dig så otroligt mycket!!!! <3

Svar: Älskar dig mer<3<3<3
Micsan

2013-04-18 @ 13:26:26
URL: http://johannaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0