Måndag men först kan vi uppdatera om helgen

Fredag och lördag blev det ju stranden, helt underbart väder. Lördag blev det också utgång. En lyckad kväll med underbart sällskap! Blev Harrys och det var väl helt okej, såg jävligt mycket konstigt kan jag medela... Alltså seriöst... Tur att en annan är smart nog ;)
 
Igår söngag vaknade jag och helt utan bakfylla (utom trötthet) så det var en bra dag och vi var mest ute i solen på förmiddagen. Tog min första mjukglass, antagligen den sista med. Den var god ;) Hälsade på min söta mormor och då bjöd hon på supergod hallonpaj. Det kan man ju inte tacka nej till. Så jag får väl börja med en nyttig vecka ;) 
 
Just nu borde jag hoppa in i duschen för jag ska ju iväg och jobba sen.
 
Bild från i lördags innan stranden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0