Fortfarande osnygg

Ja det är jag tyvärr. Blir att spackla mig ordentligt. Massa mascara och ögonskugga.... Borde kanske börja med foundation. Nä Ingen falsk marknadsföring här ;) Nej då alla vet hur jag menar. Så snygg är jag idag
 
 
 
 
Förutom att jag är osnygg så är det bra ;) Igår var det mys för hela slanten med barnen som bakade chokladbollar och jag fixade tacos. Det jag har att gnälla över är att båda barnen ville se gladiatorerna och vi kan väl milt påstå att det inte är mitt favoritprogram.
 
Med tanke på riktigt dåliga program så är jag förbered på att behöva se melodifestivalen...Ja vi får väl hoppas det finns något bättre dom vill se....Visst kan de se  i deras egna rum men det är ju inge mysigt. Myskvällar tillsammans är att föredra.
 
Nä lite smink var det va? ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Virre

Hur har du det imorrn (måndag) efter lunch? Tid för en kaffe då?

Svar: så såg jag det här nu... typiskt :P Ons?
Micsan

2013-02-10 @ 18:05:49
URL: http://nikua80.blogspot.se
Postat av: Virre

Nä, tyvärr :( jag jobbar

2013-02-12 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0