Egen vilja?

 
Så här ser det ut just nu. Jag sitter vid datorn. Lyssnar på kent och väntar på att kaffet snart ska bli klart. Ska steka pannkakor sen. Så nu vet ni vad det äts här...Chock va?
 
Sen finns det väl dom som tycker att jag är superego som lägger upp bilder på mig själv hela tiden. Jo man får tycka det men nu är det min blogg. Jag väljer alltså själv. Sen om någon tycker att jag är ego eller självcentrerad så är det helt okej med mig ;) Man får ha en egen åsikt. Även om den går emot min ;)
 
För det ska ni veta därute att det är inte självklart. Ni förstår att en del puckon tycker inte att man får ha en egen uppfattning eller att man ska få tycka vad man vill. Då måste man väl vara helt jävla tappad. När man ska styra och ställa över andra. Men det fina med det är att man kan rensa bort massa jävla puckon ;) Tur att jag omger mig mest av fantastiska människor
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tony

Söt du e ;)

Svar: Tack ;) Puss
Micsan

2013-01-24 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0