roa sig kungligt ;)

Trött sitter jag här med mitt kaffe. Jag är seg. Inget ovanligt. Kanske skulle starta dagen med att gå ut och rulla sig i snön så man får ett jävligt snabbt uppvaknande. Men då skulle grannarna undra vad fan det är för fel på mig ;) Fast det undrar nog några redan.
 
Jag har ett par måsten som jag inte alls är sugen på idag. Jag måste plocka ögonbrynen. Jag ser förjävlig ut. Jag måste reda ut mitt hår. För det är ett stort trassel. Jag har även bokat en tvättid idag med. Tjoho. En fredag. Ja jag roar mig.
 
Annars idag vet jag inte vad som händer. Fredagsmys ska barnen ha och de kom överens om att dagens middag skulle vara nachos. Skräll. Nästa vecka vägrar jag nachos. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0