Se vad man ändras

Se vad man ändrar sig.... Lista från 2008 skriver det som gäller för i år så man kan se vad som skiljer sig
 
Antingen eller

Kaffe eller te? Självklart kaffe  Här är det ingen skillnad alltid kaffe. Te är äckligt.
 

Godis eller glass? Svårt men det får nog bli glass Här får jag nog svara choklad...I godisform ;)

 

Katt eller hund? Hund Här behåller vi hund, utan tvekan.

 

Tv eller film? Film  Ja film brukar vara trevligare.

 

Tidning eller bok? Tidning  För lat för att läsa böcker så tidning får stå kvar.

 

Mjölk eller vatten? Mjölk, Ja jag som förr var beroende av mjölk föredrar faktiskt vatten.

 

Byxor eller kjol? Byxor Hur tänkte jag här. Kjol alla gånger...

 

Snabbmat eller hemlagad mat? Hemlagat.  Hemlagad mat är väl alltid bäst?

 

Sommar eller vinter? Sommar. SOMMAR vill ha sommar nu!

 

Blondin eller brunett? Brunett. Nä nä nu säger vi blondin.

 

Hus eller lägenhet? Skulle vilja bo i hus. Jo hus skulle väl funka.

 

Cola eller pepsi? Lätt cola. Detta var ju innan jag fattade att man bara kan dricka pepsi. pinsamt ju..

 

Sminkad eller naturell? Mig själv sminkad. Hmm Mer åt det naturella hållet ;)

 

Bada eller duscha? Bada. Självklart får bada stå kvar.

 

Jodgubb eller hallon? Jordgubb. Hallon är godare.

 

Natt eller dag? Dag Visserligen är natten bra för jag gillar att sova, men nej dag är att föredra.

 

Svart eller vitt? Svart som färg Vitt .

 

Rosor eller tulpaner? RosorRosor nu med. De är finare.

 

Ring eller örhängen? Örhängen Ring, har aldrig örhängen längre.

 

Halsband eller armband? Halsband Ingen flitig användare av något. Men det får bli armband.

 

Kvällens bild. Jävligt naturell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0