Tyck synd om mig!

Barnen roar sig med singstar och då roar jag mig med bloggen. Att sjunga singstar går varmt här hemma. Måste köpa spel till det. Massa jävla slager hela tiiiin. Tyck synd om mig!
 
Finns mer anledningar till att tycka synd om mig. Jag kan inte bada varje dag flera gånger om dagen. Om jag inte vill ha en fin räkning då. Nu får vi en mängd varmvatten som ingår i hyran allt över läggs ovanpå. Sen är jag ju inte dum. Jag vet att jag använder alldeles för mycket vatten...Rinnande och allt. Inte ett dugg bra på det sättet eller att tänka smart. Ja lyxproblem kan vi ju minst kalla det ;)
 
 
Fick en burk energidryck här nyss..den på bilden alltså. Undrar om den är god? Ska snart öppna den. Den är ju fin i alla fall. Burken alltså.
 
Jag ser dock ut som jag vet inte vad. Jag är inte riktigt överens med mig själv. Missnöjd och jävlig. Känns som jag gått upp 100 kilo och är i desperat behov av att banta med någon jävla extremdiet. Sen är jag allmänt ful. Eller sliten. Same shit different name.
 
Haha vilket inlägg. Tur det är min blogg ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0