Underbart var det va?

 
Fucking underbara fredag.
 
Härligt med helg. Alltid härligt med helg.
 
Borde ju låta bli att äta skräp i helgen. Tror jag gör det. Skräp är godis eller olika former av massa jälva socker. Jävligt gott men vill man gå ner i vikt är det inte att rekomendra ;) Blir ju fredagsgott trots det ska ju äta nachos. Händer ibland på fredagarna när barnen/barnet får bestämma. Idag blir vi tre eftersom sötaste ska till sin mamma.
 
Åh vad jag önskar att jag kunde sluta lägga fokus på min vikt. Jag spyr på det. Jag orkar inte vara missnöjd mer. Men är inte heller intresserad av att banta eller gå på någon jävla skräpdiet. Ja jag tycker alla dieter är skräp. Sen är det jävliga att allt handlar om plus och minus. Det är liksom (jo undantag vid sjukdom osv) Det stör mig mest. Att jag vet. Men seriöst. Jag tänker inte äta sånt jag inte gillar för att bli av med ca 4 kilon. Till att börja med... Då får jag väl se ut så här tills vädret bli varmare och jag kan ta promenader. Jo jag är en jävligt bekväm person. Går inte ut på en pw i det här vädret. Vill ha vår... Det vore sååååå underbart.
 
Hur kommer det sig att jag kan sitta här och blogga då? Jo mini har en playdate och sötast är i skolan.
 
Några bilder av 100 tals barnen tagit ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0