Värme tack

Idag är jag trött. Tröttare än vanligt. Fy fan alltså. Jag orkar inte vara trött. Jag vill ha energi. Massor av energi. Solen hjälper ju en del men när det är iskallt orkar man inte vara ute och njuta av den så långe som man annars hade. Det är verkligen inte min årstid det här. Jag vill ha värme. Tänk när den underbara våren kommer!!! Ser jag fram emot.
 
Jag fryser något förbannat och tror jag har brist på något... Inte är det fett i alla fall... ;) Så jag borde ju hålla mig varm men nej jag fryser hela tiden. Hade jeans, topp och en poloklänning av ull på mig inne här förut men har trots det gåshud. Jobbigt ju. Där har vi en anledning till att detta inte är min årstid.
 
Tänk om man bara kunde hoppa över ett par månader och i alla fall vara inne i april. Det vore fantastiskt.  Någon som bjuder på lite värme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0