Varning för ett ytligt jävla inlägg

Ja så den som inte vill läsa borde sluta nu. Jag är ytlig ibland. Så enkelt är det. Dock är jag tyvärr mest fokuserad på att hitta alla fel hos mig själv. Jag har kommit en bit på väg med vikten men vill ner ca 5 kilo till. Det är inte livsviktigt men jag känner att det är något som kanske kan göra mig lite mer nöjd med mig själv. En del saker kommer jag inte bli nöjd med om jag inte lägger mig under kniven. Finns två saker jag lätt skulle kunna åtgärda med hjälp av den metoden men inte riktigt än. Ingen op innan jag fyller jämt. Ibland blir jag trött på mig själv som är så ytlig och jävlig men jag är inte mer än människa jag heller. 
 
Jag borde fokusera på massa andra saker som är viktigare men det är inte alltid så enkelt. Men för att nämna något jag är nöjd med för att visa att jag inte bara ser fel så kan jag säga att jag gillar mitt hår, min ögonfärg och mina läppar. 
 
Ja lite tankar idag om ytliga ting.. 
 
Sliiiiten

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är världens finaste, helt perfekt!!! Jag älskar dig precis som du är, du är verkligen så sjukt snygg!!!! <3

Svar: Åh du är helt underbar hjärtat mitt! Åh vad jag älskar dig!!! <3
Micsan

2013-06-03 @ 14:39:35
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Du behöver verkligen inte operera dig. Det är dagens samhälle som är så fruktansvärt ytligt och som på ett sätt hjärntvättar oss att vi ska se ut på ett visst sätt för att bli accepterade och anses attraktiva.Tycker det är så skrämmande. Borde vara viktigare att få hjälp med att jobba med insidan. Du är Perfekt precis som du är!

Svar: Ja det är ju så som du säger och jag håller med dig, visst är det skrämmande. Väldigt gulligt sagt av dig =)
Micsan


Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0