Fröken fantastisk

Ja det kan väl man benämna mig som ;) Jag har snart promenerat i en vecka... Känns bra. Syftet? Gå ner 3 kilo inom en snar framtid. Det är mitt första mål. Sen kan jag tänka mig 2-4 kilo till beroende hur det ser ut. Min snygging såg vääääldigt gamla kort på mig när jag var smal som en sticka och henner reaktion var för härlig "Men guud vad fult" Haha ja det klär inte mig att vara mager ;) Ingen risk att det lär hända heller för den delen ;) Ska ut och gå senare idag med. Ska bli skönt. Fast det kunde ha varit varmare. Det är det jag har att gnälla lite på... Jag vill ha värme. Sommarkläder och slippa pålsa på mig. Bli brun och fin vore heller inga fel... ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tony

Love U!!

Svar: <3
Micsan

2013-03-12 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0