Kalla mig dryg om du vill ;)

 
Sitter med en kopp kaffe vid datorn och vill spy på den jävla äckliga snön...Den gör mig irriterad.... Mini har en kompis här så jag får roa mig med annat. Blogga kan ju vara bra då. Kanske skulle fixa den där privata underbloggen så man kan spy ur sig massa skit som man skulle behöva... Men eftersom folk gillar och snacka så vet väl alla om allt man skrivit inom en vecka... För vem kan man lita på? Det är en bra fråga. Jag har lärt mig att man in princip inte kan lite på någon. Sjävklart kan man lita på en del personer, ni vet vilka ni är.
 
Sen kanske man ska skriva ut all skit här istället så får folk snacka bäst de vill... Men eftersom folk är så jävla känsliga och ska anmäla allt som skrivs så är det ingen idé va? Internt skämt....
 
Ja annars då? Ledsen och besviken på en del personer. Lycklig över andra. Hur som helst så blir det bra. Kom bara inte och gnäll när det är försent. Kalla mig dryg om du vill ;)
 
 
 Somebody that I used to know
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0