Taggtråd

Idag är det en jävligt dålig dag. Eller mitt humör är dåligt lättare sagt... Fy fan käkat taggtråd typ... Varför detta? Kanske brist på sömn. Kanske annat vem vet? Stör mig på så mycket saker.... På en del personer.
 
Får jag höra något mer sånt där super puckat så vet jag att jag snart inte kan vara tyst... Och en mer ovän mer eller mindre spelar väl ingen roll... Folk är ju som dom är. Hört så mycket skit under de senaste veckorna som är helt taget ur luften... Kul att snacka om saker som inte stämmer. Men sen är det ju "vissa" människor som roar sig med sånt... Samma som gnäller över hur människor i kristinehamn inte har bättre att göra än att snacka skit... Hmm... Få ihop det? Men det är ju viktigt att spela offer? Vi vet ju vad jag tycker om såna personer.... Orkar inte med det..
 
Nä tänk om tänk rätt... Kommer bli en underbar dag! Bara puckona håller sig i bakgrunden ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0