Lipa

Kass på att blogga..men det får det bli ändring på ;) Det tar ju upp mycket av min tid påstod jag nog idag... Haha. Jaja.
 
Så dagen har varit bra och jag har gjort mer än annars. Känns nyttigt. Osammanhängande inlägg men det skiter jag i. 
 
Så sliten är jag idag. Sov inge vidare natten som var. Bättre lycka denna natt kanske ;)
 
Slänger upp en dagens 
 
Dagens
 
Humör: Bara bra!
Klädsel: Som bilden visar grå klänning, svarta leggings.
Roligaste: Tydligen att irritera mig ;)
Tråkigaste: Disken.
Bästa:  Finaste vännen som kom för att hålla mig sällskap en halvtimme vid lunch. Det är kärlek det!
Sämsta: Att jag var för lat för att gå ut och gå idag.. :P
 
Nä det får vara nog ;) Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0