Person sökes!!!!!

Fick en kommentar idag. Men jag fattar liksom inte sammanhanget. I kommentaren svarar "anonym" mig som att jag har kommit med ett påstående, vilket jag inte har så vitt jag vet? Om du inte syftar på något gammalt inlägg i min blogg?. Jag tror mig veta vem anonym är men i och med att jag inte kan säga det till 100 procent så kan jag inte fråga personen rätt ut. Men i och med att du läst bloggen hoppas jag du läser igen och kontaktar mig med namn så jag får reda på vad det här handlar om.

Jag godkänner ju aldrig mina kommentarer innan de publiceras så allt syns, så ångrar man en kommentar och vill att jag tar bort den så måste man höra av sig till mig (Och då får man fint skippa anonymiteten). Nu handlar den här kommentaren inte om mig personligen utan påverkar mig i nästa led så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0