Den döda bloggen

Ja det har väl blivit sååå... fortsätta eller bara sluta skriva... Där står valen just nu. Känns mer som om det är dags att avsluta bloggen. Det är lite av mitt kräka ur mig negativ energi ställe. Och nu de sista 4 veckorna har jag haft anledning till att göra det men det blir inte av. Då funderar jag på om det är dags att sluta.
 
Jag ska dock gnälla lite... Jag har ont.... det är inte kul. Vi får hoppas att det gått över till på måndag annars är det bara att ringa och boka om nya tider...
 
Allting har ett slut

Kommentarer
Postat av: TheLittleEgo

Nej mickan du får inte sluta blogga, du har en av de bästa bloggarna som jag följe (tittar på varje dag) Om du slutar kommer jag inte kunna kolla på en riktigt riktigt bra blogg efter tips på hur man kan skriva bra. Puss och hej <3

Svar: Puss hjärtat
Micsan

2013-11-30 @ 11:24:43
URL: http://thelittleego.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

nej

Svar: hehe det märks ;)
Micsan

2013-11-30 @ 13:02:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0