NU är mitt mått rågat.

Ja som rubriken säger. Blir så besviken. Men vad fan. Bara att gå vidare. Jag orkar inte med en påhittad urtsäkt till. Jag kommer spy om jag får höra en till. Så är det faktiskt. 
 
Jag måste rensa. Vet ca 4 realtioner jag är allt annat än nöjd med. Varför ska allt vara enligt deras villkor. Varför ska JAG bara gå med på det? Jo det är min egen jävla dumhet. Varför går jag med på att bli behandlad så? Som om jag vore mindre värd? 
 
Problemet är att jag brukar falla tillbaka. Vill inte vara den som är den. Vill inte vara den som ställer krav. Vill inte vara den som säger nej. Sen tror jag att personer kan förändras. Jag ger männsikor otroligt många chanser. 
 
Så jag får helt enkelt skylla mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0