Ditt helvete o chocken över att folk fortfarande besöker bloggen

Ja då menar jag mig själv. Som tydligen kom på att jag var tvungen att börja blogga igen efter mitt stora uppehåll. Varför vet jag inte men det står alltid mellan det och att radera bloggen, vilket jag nog inte är redo för än. Facebookar väl mer flitigt och instagramar med. Vad gör man då i bloggen ;)
 
Vad börja man att skriva om efter en sån här paus? Inte den blekaste men jag flummar väl på i vanlig ordning. Det är väl det jag är bäst på. Jag kan skriva vad jag tänker skriva om de kommande gångerna jag kommer uppdatera, som jag redan nu känner att jag vill dela med mig lite utav.
 
* Sommaren - givet att uppdatera om den.
* Lördagens planer -  Kan vara kul att veta eller lättare sagt kul för mig att berätta.
* Ett inlägg tillägnat en person som jag ser upp till.
* Ett inlägg om mina ytliga sidor och hur det går för mig där.
* Förändringar i mitt liv - om det finns några alltså ;)
* Sen har jag väl självklart något att spy ur mig om- Jo det är ju faktiskt så.
 
Ja där har vi lite info om bloggen framöver ;) Ja jag är som sagt sjukt chockad att folk faktiskt tittat in ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0