Ett inlägg om mina ytliga sidor och hur det går för mig där

Ska vi snacka yta. Ja det tycker jag, jag har varit alldeles för fokuserad på det tidigare och känner nu att jag är trött på det. Eller så är det för att jag accepterar det jag inte är/varit nöjd med tidigare. Viktmässigt har det hjälpt att jag hittat min trivselvikt och att jag  ligger ganska stadigt där. Då är det ju in get mål jag behöver eftersträva och kämpa med utan jag är nöjd på det planet.Däremot vill jag börja springa igen. Jag behöver det för att rensa tankar och att köra slut på kroppen. Tänkte köra tre dagar i veckan tror jag. Jag tänker lagom. Jag önskar att jag var intresserad av styrketräning så jag fick lite mer snygga muskler på min kropp ;) Men näää det är jag inte. Sen är jag rätt snygg ändå,  med kläder på ;) Men med det här sagt så menar jag inte att jag inte är ytlig längre överhuvudtaget. Men dagarna som jag är uppriktigt missnöjd med mig själv är mycket mer sällan än tidigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0