Ett inlägg tillägnat en person som jag ser upp till

Ja jag känner att jag vill tillägna ett inlägg till en av de mest fantastiska människorna på jorden. Nämligen min mamma. Hon är min stora förebild och om jag ens blir hälften så underbar hon är så är jag mer än nöjd. Hon är fantastisk. Fantastiskt vacker. Inifrån och ut. Det är helt otroligt vilken tur jag och mina systrar har som fick en så underbar mamma. Det är något med oss fyra. Vi har ett band som inte går att förklara. Det räcker med att titta in i alla dessa tre underbara människors ögon för att jag ska känna en känsla som inte kan beskrivas . Nu kom mina finaste systrar in på ett hörn också ;)
 
Min vackra mamma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0