Förändringar i mitt liv

Ja har det blivit några förändringar i mitt liv tro? Ja det är nog så men inga stora livsavgörande grejer i alla fall utan mer småsaker och större saker som kanske inte märks så mycket om man säger så. Jag är nog mer nöjd med mig själv nu, På många plan. Det känns faktiskt bra.
 
Jag har jobbat med mitt kontrollbehov, det har faktiskt blivit stor skillnad. Yeaahhhh ;)
 
Håller fortfarande på att arbeta bort den där överanalytiska sidan som ska analysera sönder allt. Den är faktiskt värre att får bort kan jag berätta, men jag försöker verkligen. Det är verkligen en förändring jag måste göra. Den gör mig mer ont än gott många gånger.
 
En förändring till är att jag faktiskt börjat läsa böcker igen. Mer än en i halvåret. Äntligen är lusten att läsa böcker tillbaka. LÅter som en liten obetydlig förändring men det gör mycket för mig ;)
 
Ytterligare en liten förädring är att jag har blivit lite mindre självkristisk. Det är skönt kan jag berätta!
 
Ja det var lite om det de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0