Sen har jag väl självklart något att spy ur mig om

JO det kan jag säga att jag har. Tyvärr är det så att jag analyserar sönder allt och gör det 17 resor värre än vad det kanske är.
 
Tänk om den sa så för att den bara ville ha den reaktionen och vad betyder det då? Eller tänk om den sa sa för att den tänkte så vilket betyder att den tänker så om mig. Fast tänk om jag har fel. Fast magkänslan säger att något inte stämmer.
 
Sådär kan det ofta se ut i min tanke gång i en konflikt eller i en situation jag tagit illa upp utav. Men är det så konstigt när man har vänt och vridit på samma situation 1000 ggr? Värst är det när man "tänker" åt andra i såna här situationer. Det kan aldrig bli bra. Trots det stressar jag upp mig när jag gör det. Det som är bra är att jag är väl medveten om mitt problem och därför inte agerar direkt. Måste låta tiden gå och analysera sönder för att sen kasta bort den tanken.
 
Några har dock haft oturen att jag agerat när jag analyserat och inte hunnit tänka både två och tre varv. Men det gäller alltid männsikor som jag verkligen tycker om. Jag ber alltid om ursäkt, men jag önskade att inte agerade och utsatte männsikorna jag bryr mig väldigt mycket om på det sättet.
 
Så vad är det egentligen jag vill ha sagt med det här, Jo jag har en sjukt äcklig magkänsla om att något är fel. Jag har analyserat sönder och kommt fram till minst tre olika senarion. För jag har kommit fram till att det bara kan vara tre senarion i denna situation, MEN jag tvingar det åt sidan och hoppas att jag har fel. Just vad detta handlar om vill jag inte meddela innan jag vet att allt löst sig eller ej ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0