Sommaren o bilder från den

Ja vilken sommar. Vad har hon roat sig med då?
 
Solat varje tillfälle jag har haft möjlighet kan jag berätta men det tror jag de flesta visste! Jag har jobbat i sommar samma ställe fast på annat ställe och det som skiljt sig mest är att jag har jobbat natt. Vilket jag trivdes väldigt bra med, det gör jag gärna om, skulle kunna tänka mig att jobba så i en längre period faktiskt.
 
När jag inte har jobbat har jag solat och badat, speciellt andra semesterperioden för jävlar vilket underbart väder det har varit. Sjukt jävla varmt så till och med jag har blivit svettig. Så ja vill ha det! Så det har varit väldigt mycket strand för oss kan jag säga. Men det är så vi gillert, Hoppas ni är nöjda med eran sommar? Några bilder från sommaren
 
 
 
 
 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0