Hellre bakfull än för mätt

Matkoma. Fy satan så mätt jag är. Jag hatar att bli för mätt. Känns bara blä. Men nu var det ju så god mat jag hade gjort. Men seriöst. Inte en gång till. Jag är hellre bakfull än för mätt, då kan ni ju gissa hur jobbigt det är ;) Vet i alla fall en till som hatar känslan av att vara alldeles för mätt ;)
 
Ja det här är vad det blev till middag här idag ;) 
 
Planer för resten av dagen? Ja gå med mini till karaten och hälsa på syster E under tiden då jag inte får sitta kvar o kolla ;) Vilket jag förstår då det stör koncentrationen för de som tränar. Jag hoppas bara att känslan av mättnad ger sig snart. Orka gå annars liksom. Inte för att jag har något val ;) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0