Lördag igen

Älska helg. Skönt. Ingen direkt sovmorgon idag 8.30 är väl bättre än 7 i och för sig. Men lika glad ändå. Om jag har något att gnälla på så är det väl vädret. Men det hjälper inte. Igår gnällde jag så mycket på vädret så jag trodde syrran skulle klappa till mig. Haha tur hon älskar mig. Så idag. Just nu har Samuel en kompis här och Lovisa vakna nyss. Henne skulle jag vilja byta med. Om jag fick skulle jag aldrig gå upp före 10, jo det finns en period det är undantag och det är sommaren. då går jag gärna upp tidigt så jag hinner med hela dagen ;) 
 
Beställde lite grejer igår. Hade bestämt mig och visade mina systrar den jag tänkt beställa till mig men båda sa nej till storleken. De tror jag kan få på mig en mindre storlek än vad jag tror. så det blev en annan i en mindre storlek. Jag är jävligt skeptisk men vi får se. Har dom rätt så lovar jag att.. Ja jag får komma på något.
 
Ja det var ett litet inlägg från fröken fantastisk. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0