Det var nog kanske lika bra

Det kliar i mina fingrar. Skrivsug. Kan vara givande, för mig i alla fall. För er? Lite mindre skulle jag tro.
 
Funderar på att dela med mig av något privat. Men suger nog lite mer på det. Dumt om jag ångrar mig liksom. När man väl gjort det går det ju inte att ta tillbaka så att säga. Det är dock intressant att en del människor tror det går. De nekar sig blå. Men som sagt det hjälper inte om man raderar inlägg eller statusar eller vad det än må vara. Saker skriver inte sig själv nämligen. 
 
Börjat med rött läppstift nu igen. Delade meningar om det är snyggt eller inte. En del tittar på mig som jag vore helt totalt tappad, även fått en del kommentarer att jag borde ha naturligt. Andra kommenterar att det är snyggt. En del tycker inte man kan ha det till vardags. Vilken tur då att det är jag som bär skiten ;) Man får tycka precis vad man vill ;) Jag tror jag gillar det. Det är färgstarkt men det passar väl resten.  Tar alldeles för mycket plats enligt vissa.
 
Tar jag för mycket plats då? Beror nog på hur man ser på det. Jag är typ aldrig tyst. Jag säger vad jag tycker. Inte rädd för att ställa mig framför vem som helst o mala på ;) Står för och delar gärna mina åsikter.  Sen skulle jag aldrig köra över någon eller mala på utan att ge andra människor möjlighet att ta lika mycket plats som mig. Jag föredrar att prata MED folk ;) Dock hatar jag tysnad om jag inte är med människor jag är helt bekväm med. Då malaer jag på bara för att slippa tystnaden... ;)
 
 
 
 
 
 
 Fröken fantastisk i rött 

Kommentarer
Postat av: Angela

Tycker att du är skit snygg i det röda läppstiftet

Svar: Tack <3 Lik min mamma ;)
Micsan

2014-01-17 @ 00:02:46
Postat av: erica din bästa lillasyster! ;)

Dem som säger något negativt om de är antagligen smaklösa eller jävligt avundsjika! Du är så jävla snygg i rött läppstift, och de passar dig utmärkt! Vi pissar på dem andra : ) loveu

Svar: Haha åh vad go du är! Älskar dig <3
Micsan

2014-01-17 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0