Fredag och snyggt kaffesällskap

Tackar för mitt snygga kaffebesök. ALLTID lika trevligt att ha dig på besök. Snart igen får vi hoppas ;)

Sugen på vinkväll med, finns ju några mer som är det vet jag. Måste styras upp. Sugen på att gå ut med mina underbara med. Även fast det är tråkig jävla vinter. Vill ha värme o sommar. Kollade på bilder från sommaren som var. JÄVLAR vad jag vill ha tillbaka min bruna fina färg.

 

 
 
 
 
 
Några bilder från i sommras, Nu syns det att jag gått upp ett par kilo... En liten påminnelse om att bli lite striktare med mat o den obefintliga träningen....Bara för det är jag sugen på att äta lite mat...Haha. Nä kolla vad det blir för mat idag kanske
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, alltid lika trevligt o ta en kaffe med dig! Har alltid massor att prata om.;) De blir snart igen!! Pussokram

Svar: Låter bra det! Puss
Micsan

2014-01-18 @ 15:05:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0