Semlor

Yes det har vi ätit idag. Tycker inte om så mycket (fin svenska). Men nog tryckte jag i mig en i alla fall. Det är godare än vad det ser ut. Blev ju bara sugen på godare saker istället. Typ choklad eller kladdkaka eller glass eller vad som helst som är sött.
 
Tisdag idag och jag har bland annat hälsat på min mamma. Hon visade hemska kort från 6 år tillbaka o fram till för något årsedan. Fruktansvärda bilder. Verkligen fruktansvärda. På så många sätt ;) Fast de flesta gillar väl inte att se kort på sig själva, det gör i alla fall inte jag. 
 
Just nu sitter jag fryser i vanlig ordning. Juni tack... eller bara värme tack. Sommaren är bara bäst. Kanske skulle mysa ner mig i soffan med en filt kanske. 
 
En sak idag gjorde mig så sjukt jävla arg. Kunskap är makt. SE TILL ATT SKAFFA LITE FÖRIHELVETE. Gärna innan du öppnar käften. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0